shopping

Hej darlings!

Haha är det någon mer än jag som förstör alla sina planer om EN plan man har haft blir förstörd?
Gick ju som sagt på stan hela dagen idag. Var tvungen att ta lite laktulos imorse (har inte gjort nr2 på 3 dagar, laktulos är magmedicin för det), så jag var tvungen att spä ut det med något, blev typ 4 skedar yoggi.
När det började kurra i magen på stan, så sa jag till min kompis att jag ville prova ett nytt ställe, där dem har smoothies, sallader och så. Och vi gick dit och kollade. Hon ville inte ha något där. Jag fick panik. Har ju sagt att jag på sista tiden inte bantar osv. Men när jag sa "Vi kan ju ta var sin smoothie?" så sa hon "Jag vill inte ha smoothie. Det blir man ju inte mätt på." helt arg. Så hon fick som hon ville och vi gick till Subway. Jag sa att det kvittade mig. Även fast jag kokade inombords för jag ville ju ha min smoothie. 

Dock ska jag säga en positiv sak om idag. Jag är så jävla mycket mer nöjd när jag kollar mig i spegeln när jag provar kläder. Det är så skönt. Innan kollade jag inte ens på tighta klänningar. Idag har jag provat två, men ingen följde med hem för jag hittade annat. Haha. Men det är så skönt, så skönt att kunna kolla på sin mage utan att hata ihjäl sig på den (inte för att jag gillar den).

När jag kom hem hade jag hoppträning med hästen, det gick inte alls bra. Skit. (Note till mig själv: Tvätta INTE dina pikeur ridbyxor på ett tag!).
Efter hoppträningen... Allting var förstört kände jag. Jag hade inte fått min smoothie, min eftermiddagsvikt låg på 49.9 och allt vara allmänt skit. Så jag tog 3 chickenwings (minimala är dem dock), 2 ägg och 1 knäckemacka.

Och nu har jag druckit två glas oboy och ätit en päronsplitt. sjukt vad äcklig jag är!? Fick en liten snabb känsla av att jag kanske håller på att tappa kontrollen. Så imorgon ska jag fasta. Jag ska vara tom. 
Och det gör jag bara för att jag måste se så jag har kontrollen kvar. Klarar mig inte utan den.

Någon som har tips om vad man ska sysselsätta sig med under fastan för att inte äta? Haha! 
Puss på er  

Kommentarer
Postat av: M

Rensa din garderob, superbra tips!

Gör plats för nya fina kläder som du kan ha när du nått din målvikt, det peppar och avleder tankarna :)



Stay strong!

2010-02-25 @ 10:19:55
URL: http://minceur.bloggplatsen.se
Postat av: Cookie

träna i massor!:)

2010-02-26 @ 19:06:24
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: Tusen tack babe<3 du är underbar.

Nej ingen ska behöva ha det såhär, nu har han lovat att sluta så hoppas att han håller det. Han har slutat dricka sprit för längesen men haan tror istället att man kan dricka hur många öl som helst. Men nu ska han inte dricka något-



Hemskt när jag hör om din mamma, hoppas allt ordnat upp sig<3<3

Ja jag har pratat med honom super länge om att det är ju för jag tycker om honom som jag bryr mig. och han vet om det, men är väl jobbigt med skilsmässan å allt. Ha en underbar lördag snygging<3<3

2010-02-27 @ 15:21:07
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0