hejdå dontstandstill.blogg.se

Hej fina tjejer!

Nu har jag fixat ny blogg. Jag vill skriva till bara er som förstår och just nu är det personer som läser bloggen som inte förstår. Både ni och jag vet om att det är inte bara en målvikt som vi har genemsamt. Det är så mycket mer. Det är så många delar av våra liv som ofta är så lika varandra, som gör att man förstår varandra bättre. Det är så mycket lättare att prata med någon om ångest över 1 macka med någon som förstår än vad det är med någon som inte är i samma i sitation. Det är så många fler av er som har liknande bakgrunder som mig från barndomen som verkligen ingen av mina kompisar har och kan förstå sig på. Jag peppar inte ofta er och jag får inte ofta pepp till min viktnedgång. Men vet ni vad? Det gör mig absolut ingenting, för det är egentligen inte det jag behöver mest, det kan jag sköta själv till stor del. Men det ni har skrivit och det enorma stödet som ni har gett när jag skrivit inlägg om så mycket mer ingående saker än att gå ner i vikt. Då är ni där, då är ni där allihop och bara stöttar till 100%, för ni oftast förstår. Och det bokstavligt talat älskar jag er för.

Så därför är den nya bloggen för bara er och mig, ni som förstår. Så maila mig på: [email protected] så skickar jag den nya bloggen. (obs! skriv även eran egen blogg så jag kan vara säker på att det är någon av er förstående söta människor där ute)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0