äckel

Jag ligger med panikångest. ingen att prata med.
Jag hatar mig själv. hatar hatar hatar.
Tror ingen brud i hela världen har varit så äcklig som jag har varit ikväll, någonsin!!!!!!!!
Är så jävla sur. så jävla sur. och sen kommer jag säkert inte kunna prata med min pojkvän förens om 4 timmar.
och det är för länge. vet inte vart jag ska bli av. helvete :'
så jävla äääääääääääccccccccckllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiigggggg!!!!!!!!!


Jag kommer inte uppdatera här igen förens jag väger 48,x igen. Jag är inte värd eran pepp förens dess.
Måste få in i mitt huvud att det inte går att skjuta på saker hela tiden.

Hej så länge. Ni är as grymma!!

Kommentarer
Postat av: Cookie

Nej, försvinn inte:(

2010-03-06 @ 11:27:35
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0