Helt slut Lucy...

Hej mina underbara tjejer, hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag har haft en helt okej start måste jag ju ändå säga. Hjärnspökena har tjaffsat som fan där uppe. Är besviken på mig själv att jag spydde upp min mellis. Men slutade nog innan allt var uppe, för ångesten för att jag gjorde det var nästan värre än ångesten över vad jag hade ätit. Förbättring? Kanske. Idag är en dag som jag har fightats med tankar som "imorgon ska jag äta lite och träna mycket, och se ett stort resultat på onsdag" osv. Men på samma gång har jag skällt på mig själv för att jag tänker så. Jag måste ju försöka. Och det gör jag. Jag gör verkligen det. Men det är svårt, som fan.

Låååång dag. Gick upp tidigt för att ge mig ut på en halv timmes promenad, mest bara för att komma igång med morgonträning. Måste sett ut som en zombie halva rundan. Men höll ändå tempot uppe.
Sen gick jag på stan i tre timmar. Kom hem. Sov i 30 min. Cyklade ut till stallet. Red. Åkte med pappa hem. Åt middag. Ut och sprang. Ja som ni ser, min dag har gått i ett! Så nu är det skönt att lägga sig nyduschad och nyinsmord i sängen, speciellt när benen är sådär härligt tunga.

Träning idag:
Morgonpromenad 30 min
Gick i stan 3 h
Cyklade 20 min
Red 1 h
Löpning 37 min





Kommentarer
Postat av: fight for the "fit for fight"

duktig du varit med träningen!!:D<3

2010-03-09 @ 10:40:01
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Allt bra idag?

Sysslar du med någon sport?

Kram

2010-03-09 @ 10:51:13
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Miss C

lucy: Jag har INTE en skinny kropp längre, I can tell. Har något större mått än vad modeller "bör ha".... Tro mig, JAG VET att det tar en jävla tid att bli frisk. Det tar minst lika lång tid att bli frisk som det tar att bli sjuk - jag har väl minst 4 år kvar då, så jo, jag vet hur det är. DÄRFÖR försöker jag få DIG att vända på dina vanor NU, eftersom ju längre tid det går, desto svårare blir det...

2010-03-09 @ 17:12:47
URL: http://missc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0