soooova

Jag är full. hehe. Nej men har haft en trevlig kväll. Killen som kollade in mig på baren förrförra helgen var på denna festen med. Kände hans blickar och sträckte på mig lite extra. Är tvungen att ta alla tillfällen i akt för att förhöja min självkänsla. Är jag verkligen snygg? Aja. Han vet att jag har pojkvän, alla andra med, och jag med.
Men långdistansförhållandet dödar mig inombords just nu. Hoppas på att det blir bättre snart igen... Min pojkvän är ju verkligen min själsfrände... men är vi tillräckligt starka? hoppas det.
NATTAMAT: Grönt äpple, *stolt*

Innan idag så var jag på stan med en kompis. Provade ett par jeans i strl. 32 på cubus(minsta storleken), dem PASSADE. fattar ni? dem passade!!!!!! Ahh vad vi skrattade och var glada för mig skull när vi stod där inne i omklädningsrummet ( var så klart med med min ätstörda kompis)  och dem bara gled hela vägen upp och knäpptes så lätt i midjan (säger bara 8 minutes abs, den videon har gjort min mage).

Än så länge har jag klarat att låta bli att spy 1 dag denna veckan. Mina äs sidor klappar mig på axeln och säger att jag varit duktig, men min moraliska sida skäller på mig och säger hur dålig jag är som förstår mig kropp på det viset genom att spy. Ja ni vet hur det kanske är när man fightas mellan sjuk och frisk.

Har glömt att berätta att jag fått jobb!!! Börjar redan i påsk! Så jävla gött!

Hör av mig i morgon i nykert tillstånd. Ahhhh varför är ni så fina allihopa? Önskar verkligen att jag hade kunnat träffa er allihop en dag. Så underbart fina människor (även utanför ätstörningstankarna är ni det). Ni stöttar i allt, inte bara maten, i allt. Ni har fått mig att kämpa vidare med så mycket. NI har vänt dem dåliga kommentarerna till det bättre. Ni har funnits där och frågat hur det är när ingen annan har förstått. Jag är er evigt tacksam för att ni är som ni är.
Verkligen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cookie

Åh, jag skulle oxå vilja ha en kompis med äs! En kompis att kunna prata på riktigt med.

2010-03-20 @ 08:53:08
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh, vad roligt att du fick på dig byxorna! Jag älskar sån känsla, då man får på sig någonting man verkligen inte trott ska passa..



Jag får verkligen kämpa om jag ska klara det.. Åhhh, jag skulle så gärna vilja ha din vikt... MEN JAG SKA TAMME FAN HA DEN I SOMMAR!!!! Jag tränar badminton, och vill verkligen inte förstöra sporten.. Ja du förstår vad jag menar, så jag måste alltså äta.. MEN jag äter hälften så mycket mat än vad jag gjorde tidigare... Vilket känns skönt.. Jag har tänkt på en sak, egentligen har vikten inte sån stor betydelse.. Jag har en tjej i min klass som är ca 170 cm lång och väger 58 kg, den tjejen är verkligen SMAL! Men det är klart, då man har gått ner i vikt så blir man gladare, det fåt en att kämpa mer!

du har ca 1.5 kg kvar, och det kommer du klara innan sommaren kan jag lova dig! STAY STRONG!<3

2010-03-20 @ 15:20:02
URL: http://bantabeach.blogg.se/
Postat av: Cookie

Sv: ah okej, mindre bra:/



jaa, hoppas på det:)

2010-03-20 @ 17:22:04
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är det som är så bra med att ha en pojkvän, man vill att han ska se skillnad. Den största orsaken till att jag vill gå ner i vikt är just för att jag ska kunna passa ihop med vilken kille som helst. Killar vill ha smala snygga tjejer.

Ja precis, jag har också en "stor" benstomme..

45 kg, det klarar du garanterat gumman! Själv ligger min målvikt på 49-50 kg... Jag har ju en BRA bit kvar:(

Ja, visst är det skönt! Men det finns en sak som är dåligt med att gå i någon sport... = äta för att klara av träningarna...



Gud vad roligt det ska bli då din pojkvän får se dig igen!:)

2010-03-21 @ 15:32:23
URL: http://bantabeach.blogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh, jag ska också börja göra 8 minutes abs, fan vad jag hade velat kunna ha 32 med:)

2010-03-22 @ 15:28:19
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: dani

skulle du vilja länka till den abs videon?=)<3

2010-03-29 @ 12:20:07
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0