Dietpills.



Kalla mig dum i huvudet eller vad som. Jag har iallafall fått hem mina första bantningspiller från underbara söta "icecherry" (tack snygging!!!) Och vad jag söker via internet verkar dem här ha dem effektivaste resultaten om man kollar på hur snabb viktminskningen är för dem som har provat detta jämfört med andra bantningspiller.

Idag är alltså första dagen... Jag mådde lite dåligt redan igår kväll, så jag vet inte om det är något som har följt med till idag eller om det är tabletterna. Dock så känner jag av muntorrhet i mellan åt, men dricker vatten hela tiden så det hjälper. Jag kan känna av pyttelite hunger, men jag är verkligen inte sugen på NÅGONTING. Jag åt frukost halv 9 i morse, och sex timmar senare kom jag på att jag inte ätit sedan frukost. Tog en banan för att inte bli allt för svag eftersom jag ska orka rida nu i eftermiddag.

Jag kommer självklart lyssna på min kropp och sluta med tabletterna om jag märker av allt för obehagliga biverkningnar. Jag skulle aldrig gå emot vad min kropp "säger åt mig". Men än så länge är det inga biverkningar som jag inte kan leva med. Jag tänker vänta med att väga mig till på måndag och se om det blir något resultat. Och har det inte blivit det så kommer jag nog bli tveksam mot dem. För dem flesta har tappat minst 1 kg dem två första dagarna. Och jag äter ju inte direkt mycket. Så jag borde ju också kunna göra det om dem här funkar...

Jag kommer uppdatera här hur det går och hur viktminskningen är :-)
Stay strong snyggingar!


Kommentarer
Postat av: pepsodent.

Hm, låter som dunderpiller!

(vågar man fråga vad dem heter?)



STAY STRONG!

2010-05-01 @ 16:01:43
URL: http://sb12.bloggplatsen.se
Postat av: skinnybitch

Fan vad härligt! Vad heter pillerna? :D

2010-05-01 @ 19:07:56
URL: http://jagskablismal.blogg.se/
Postat av: pepsodent

Sv: haha, okej, gör det! :)

2010-05-01 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0