good work lucy.

åh jag vill bara lägga upp alla mina nya thininspirations bilder!! men jag får dela upp det. Ni kan vänta er en massvis av nya snygga bilder iallafall!
Dagen har varit bra. Jobbade 8.00-12.00 på tom mage.
Tog 1 morot när jag kom hem. 1 timme efter det tog jag ett äpple och en seranoskinka.

Sen åkte jag till stallet från 13.30-16.20 med en timmes intensiv svettig hoppträning och sen fix i stallet. När jag kom hem åt jag några vindruvor. Nu ligger jag här.
Kvällsmat blir det grillad lax och sallad. Ska se om jag kan slippa undan med att bara äta en halv lax. Jag slapp iallafall fläskköttet som dem grillar. Dem bara "ååhh du missar något, det är en yta av fläsk på detta köttet som blir sådär extra knaprig". JAAAAA EXAKT DET JAG VILL HA PAPPA! Hahaha dem är roliga ibland.
Efter maten blir det en joggingtur sen ska jag träna armar/bröst och göra 8 minutes abs.
38 dagar kvar tills jag åker iväg. Måste. Bli. Smalare.

Kommentarer
Postat av: skinnylove

det är klart, men alltin man går igenom själv som inte knäcker en, gör en alltid starkare:) hmm, jag har inte bestämt så mycket på hardcore dieten än, men jag lägger upp det i bloggen så fort jag har kommit fram till något :)

2010-05-23 @ 18:51:26
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: danni

måste. med. bli. smalare!

Men vi fixar det, ellerhur sweetie? ;*

2010-05-30 @ 14:45:47
URL: http://http:/daniellaskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0