miss my baby





och så förvandlas bloggen till en "hej jag saknar min pojkvän" blogg för en kväll.
ska lägga mig och kolla på "Mamma Mia!" och invänta att det ska bli morgon hos min älskling, vilket är om ca 2 timmar. Längtar.

kvällsvikten var bra. så tror nog morgonvikten kommer vara bästa på länge. Men eftersom jag skrev så nu så kommer det säkert inte bli så bara för det.

Ett besök hos psykologen har jag också hunnit med idag. pappa var med. Hmm.. vet inte hur detta kommer gå nu. vet aldrig vad jag vill längre. Jag är så kluven. är för fast i detta beteendet för att sluta.
"mat är den enda medicinen till att bli frisk från ätstörningar" säger min psykolog upprepande gånger. fuck no säger jag. Jag kommer bara må ännu sämre om jag blir tvingad att äta. eller? 

Orkar inte. vill bara att det ska vara sommar nu så jag kan äntligen få träffa min pojkvän igen. fyfan vad jag ska njuta dem fyra veckorna. Det kvittar om det regnar varje dag. jag ska utforska staden, gå långa promenader på de underbara stränderna, följa med älskling i skolan osv. osv. Skönt att ha något att längta till. Det behövdes i mitt liv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0