mmhh

I min mage idag:
Äpple, nektarin och morot på förmiddagen
1/6 dels vattenmelon, 1 seranoskinka, 5 vindruvor, 3 feta ost tärningar på eftermiddagen
Sallad med morötter, 2 seranoskinka (beroende? haha), morötter, sallad, tomater och 5 feta ost tärningar på kvällen.
Energiförbrukning:
Sprang 2 km och pw 2.3km
Dressyrträning
Powerwalkade 4.3 km
8 minutes abs
jag är så jävla tjoooock.
det är fan tur att det bara är två veckor kvar av skolan. för tror jag måste skolka imorgon igen.
har ingen kraft. jobbar hemifrån istället. vill verkligen inte visa mig. Hatar mig själv. Hatar hatar hatar.
Känslan äter upp mig innifrån. snart finns väl inte den riktiga jag kvar längre. Skönt. skönt att bli av med allt.
ska bli vän med ana imorgon. vi ska låta bli att äta på hela dagen.
hellre det än panikångest efter varje måltid. är helt slut i huvudet så dåligt jag mått idag rent psykiskt.
ska ta en dusch nu sen blir det städa undan på rummet och sen sova. Det är viktigt att det är rent runtomkring mig imorgon, för då blir det lättare att jag själv håller mig ren också. Ren från mat. Ren från ångest.

Kommentarer
Postat av: danni

du skriver så himla bra.

2010-05-24 @ 22:31:56
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0