release me.

jag orkar inte. krypande ångest inom mig igen.
jag bryr mig inte om någonting. Jag orkar inte bry mig om att jag inte kommer klara matten imorgon. jag bryr mig inte om att varmvattnet är slut så jag inte kan duscha (brukar bli svin sur över detta, duscha varmt på kvällen är något jag lever för), jag bryr mig inte om att jag inte får prata med min pojkvän ikväll, jag bryr mig inte om att jag antagligen kommer skolka imorgon efter provet och åka tåg till ett annat ställe, jag bryr mig inte om allt som alltid har varit viktigt för mig. Vad i helvete är det med mig? känns som att min personlighet tynar bort, sakta med säkert. Bra! Då kommer ju alla älska dig mycket mer, verkligen. inte.
.... eller jo just det, jag bryr mig om en sak - jag ska ner mer i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0