Skit.

Fan. Jag som har haft en så bra kväll med boyie på Skype. Nu börjar paniken trappas upp igen. Känner hur det väller ut överallt. Försöker upprepa gång på gång att 49,8 kg är inte mycket. Men hon, ni vet vem, har övertaget. Skriker på mig hur äcklig jag är. Varför jag inte är hungrig klockan två på natten. Att jag borde vara det. Äckliga lucy. Vill du verkligen leva som fet? Skriker tillbaka "JAG ÄR INTE FET!!!".... Känner mig som en schizofren. Men det är vi väl typ. Med våran egen personlighet, mia, och ana så är man ju tre. Undrar vem som döpte dessa äckliga rösterna i huvudet. Meningslöst och patetiskt. Dem finns ju inte på riktigt. Men just nu säger jag, dra åt helvete ana, jag behöver sova. Kom tillbaka imorgon istället. Eller?

Kommentarer
Postat av: LiljaLill

Fy fan vad jobbigt! :( Du är du, ana och mia är bara tankeomställare. Du ska inte vara anorektisk, det är fult och definitivt sorgligt. Be Ana hålla sin käft nu på detsamma!

2010-05-19 @ 09:16:15
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: danni

49.8 kg är inte mycket alls. skulle dö för den vikten. <3

2010-05-26 @ 09:37:05
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0