solbränd, gött

Tror nog jag kommer byta blogg pga. min pojkvän vet om denna. Vill alltid kunna vara 100% ärlig till er. Vilket jag inte kan. Som ni säkert förstår. Eftersom det finns en del mörka sidor av ätstörningarna som man skäms lite mer över... Ja ni vet hon är äckliga tjejen som greppar tag i en ibland. Iallafall. Återkommer mer om det senare isåfall.


Intag än så länge idag:
1 knäcke med bara skinka
10 små vattenmelonbitar tillsammans med 4 feta ost
1 kopp kaffe med mjölk


Nu skall jag ut till stallet. Kommer vara där tills ikväll. Har en liten fråga som ni jätte gärna hade fått svara på för börjar få panik. Jag tränar. Jag äter lite och typ inga kolhydrater. MEN JAG GÅR INTE NER? Det står still. Vad ska jag göra? Jag måste måste måste väga minst, minst, 47 kg den 30 juni (det är 3 kg tills dess, ja jag vet jag har tappat fyran och har hamnat på femman igen, äckliga jävla Lucy) Och jag ska klara det! Men det är lite svårt att klara det när man står still på vågen.
(boyie sa att hon sista inte hade en fin kropp. Alltså fattar ni, INTE EN FIN KROPP?
jag blir så förbannad på något sätt. För hon är förfan en av dem snyggaste i världen.
Hon är en Victorias Secret angel. Dem kallar man inte äckliga)

Kommentarer
Postat av: alexis

hur kan man inte gilla en vs modell kropp?! Usch jag hatar att ha en vikt som börjar på 5 allt låter så mkt bättre med en 4a först haha!

2010-05-27 @ 23:42:15
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: thinispretty

Alessandra är ju fan godess, gud vad är perfekt om inte hon e? Jag skrev lite om ämnesömsättningsproblemt i min blogg, kanske inte superbra info men jag gjorde mitt bästa ;)

stay strong

2010-05-28 @ 00:30:25
URL: http://thinispretty.bloggplatsen.se
Postat av: m

Ta hand om dig..

2010-05-28 @ 03:55:34
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/mira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0