"ta den, kom igen, du dör inte av en tablett"

Var och provade jeans med bästis. Eller ja hon provade. Jag provade ett par, hon likadana. Hon var skinny. Jag vet fet. Som vanligt. Bästis är också ätstörd. Kan bergis slå vad om att hon har gått ner mer (173 cm 54 kg). Och jag har inte gjort det. Så jävla misslyckad. Men efter denna dagen av fasta och träning, då ska jag ha loosat. MÅNGA HG. Kanske ska försöka fasta imorgon också isåfall. SKA NER. NER NER NER NER NEEEERRRR!!!!!
gick till skolan förresten. duktig lucy som inte skolkar. 





en liten röst viskar åt mig att ta någon tablett imorgon, dem som alla tror att jag har slängt, men som jag har sparat en karta på. Mitt sunda förnuft säger åt mig att inte göra det, eller det snarare skriker på mig att jag får inte. Men den där lilla lilla rösten slutar inte viska "du kan ta en, en dag, sen pausa två dagar, sen ta en igen... kom igen, det var ju inte så att du dog direkt, du gick ju faktiskt ner två kilo på tre dagar utav dem, och det enda var att du hade hjärtklappning" VADÅ DET ENDA? Det var skit obehagligt!!! Jag hade en puls på över 100 u VILOPULS HÅLL KÄFTEN MED DIG.... ÅHHH... fan. Jag skulle ha slängt dem från början. Kluven.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gör inte det!!! Du kan gå ner på fasta eller kör på bara grönsaker, tänk långsiktigt. Tålamod. Du kanske bara går upp sen el så tar någon av dina närstående tag i det och du har inte en chans och gå ner i vikt...

2010-05-25 @ 16:13:42
Postat av: danni

Vad var det för tabletter?

2010-05-30 @ 17:28:35
URL: http://http:/daniellaskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0