tråkig update.




Hej fina tjejer!
Förlåt att jag inte har uppdaterat (om nu någon bryr sig, haha). Men dagarna har gått i ett på senaste känns det som. Har fått reda på att jag har fått VG i slutbetyg i Engelska B. Jag är en såndär riktig VG tjej. Kommer aldrig riktigt upp till MVG. Dock säger lärarna att det är bara för att jag är för lat annars hade jag haft högre betyg. Men jag tycker inte det handar om lathet (lite kanske). Jag har faktiskt en ponny att sköta och skolan är inte allt. Så jag nöjer mig gott och väl med att snitta VG i betyg.
Maten går bra. Tror nog vikten börjar röra sig neråt igen. TUR! För nu är det fan inte långt kvar tills jag ska träffa min pojkvän igen. 1 månad kvar och vågen ska som sagt minst visa 47.x då. Alltså åh om ni bara visste vad jag längtar. 5 månader ifrån varandra och äntligen ska jag få känna hans närhet igen.
Ligger med världens spränghuvudvärk så återkommer imorgon igen, lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har din bf varit? :)

2010-06-05 @ 21:51:25
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0